RANDEVU ALIN
Kalite Yönetim Birimi

Kalite Yönetim Birimi

  • “Öznemiz İnsan” prensibi ile hastalarımızın ve yakınlarının memnuniyeti ve mutluluğu için en yüksek özeni göstermek, talep ve önerilerini sürekli analiz edip gereklilikleri yerine getirmek.
  • Uluslararası standartlarda hizmetimiz sonucu belgelenmiş kalite yönetim sistemi gerekliliklerine her daim uyacağımızı taahhüt ederiz.
  • Başarılı sağlık hizmetinde en önemli gücün mutlu ve eğitimli personel olduğu bilinci ile çalışanlarımızın beklentilerini gerçekleştirmek ve sürekli eğitim faaliyetleri yapmak.
  • Üstün nitelikte kaliteli hizmet sunarak ülkemizde ve dünyada lider bir kurum olma vizyonu ile sürekli ölçme, değerlendirme, gelişme çalışmaları yapmak.
  • Tüm faaliyetleri kanunlara, tıp bilimine, hasta haklarına, etik kurallara, kalite standartlarına uygun gerçekleştirmek.
  • İnsan sağlığının geliştirilmesi için bilimsel araştırma faaliyetleri yapmak, desteklemek ve takip etmek.
  • Tedarikçi ve anlaşmalı kurumlar ile yapılan işbirliğini sürekli değerlendirerek güven ve saygı çerçevesinde sürdürmek.

Komitelerimiz ve Ekiplerimiz

Kalite Yönetim Sistemi içerisinde çalışmalar, komiteler aracılığıyla yürütülmektedir.

  • Hasta Güvenliği Komitesi
  • İlaç Yönetimi ve Kullanımı Komitesi
  • Enfeksiyonların Önlenmesi ve Kontrolü Komitesi
  • Kan Transfüzyonu Komitesi
  • Çalışan Sağlığı ve Güvenliği Komitesi
  • Tesis Güvenliği Komitesi
  • Radyasyon Güvenliği Komitesi
  • İş Sağlığı ve Çalışan GÜvenliği Komitesi
  • Antibiyotik Kontrol Ekibi
  • Akılcı İlaç Kullanım Ekibi
  • Palyatif Bakım Ekibi
  • Nutrisyonel Destek Ekibi
  • Hasta Görüşleri Değerlendirme Ekibi
  • Çalışan Görüşleri Değerlendirme Ekibi
  • Bina Turu Ekibi
  • Afet ve Acil Durum Yönetim Ekibi
  • Mavi Kod Ekibi
  • Beyaz Kod Ekibi
  • Pembe Kod Ekibi
  • Kırmızı Kod Ekibi
  • Acil Servis Konsültasyon Süreçleri Değerlendirme Ekibi