RANDEVU ALIN
Kurumsal Hedef Ve Amaçlarımız

Kurumsal Hedef Ve Amaçlarımız

 

Sağlık Hizmetlerinde Kaliteyi Arttırmak

Hastanemizde sunulan her türlü sağlık hizmetinin etik ilkelere bağlı olarak hasta ve çalışan memnuniyetini sağlayacak şekilde verilmesini sağlamak,

Hastane Personelini Nitelik Ve Nicelik Yönünden Geliştirmek

Hastane çalışanlarına yönelik hizmet içi eğitim faaliyetlerini düzenlemek, Bölüm bazlı eğitim gereksinimlerini belirlemek ve eğitimleri gerçekleştirmek.

Hastane Alt Yapı, Donanım Eksikliklerinin Giderilmesi

Hastanede birim bazında çalışma düzeni ve kalite, verimlilik doğrultusunda gerek görülen tüm alt yapı, donanım eksikliklerini gidermek.

Hastanede Verimliliği Arttırmaya Yönelik Düzenlemeler Yapmak

Hastanede her türlü tüketimi azaltmaya yönelik düzenlemeler yapmak, Hastanenin otomasyon sisteminin kullanıcılar tarafından etkin ve verimli kullanımını sağlamak.

Hasta, Hasta Yakınları, Hastane Çalışanları Ve Hastane Yönetimi Arasında İletişimi İyileştirmek

Hastane çalışanlarına hasta hakları, vücut dili ve hasta ile iletişime yönelik hizmet içi eğitim düzenlemek, Dilek şikayet kutularındaki istekleri, şikâyetleri dikkate alarak gerekli faaliyet belirlemek ve bu faaliyetleri gerçekleştirmek. Hastane tanıtım broşürlerini hazırlamak, hasta ve hasta yakınlarının ulaşabileceği yerlerde bulundurmak